reklama

ja nič, ja muzikant

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

hrával si mi na klavíri

písal si mi básne

láska ma už nerozptýli

prečo nad tým žasneš?


hrával si mi na gitare

skladal si mi piesne

spomienky sú dávno staré

vyzerajú smiešne


hrával si mi na cajóne

tie kubánske rytmy

nenápadne, tak tón v tóne

hrali sme sa v prítmí


gitara je odložená

dávno na nej nehráš

chcela som byť tvoja žena

napriek všetkým prehrám


chodila som v tráve bosá

tvárila sa slepou

prepáč mi, že možno som sa

zahrávala s tebou


Iveta Bošiaková

Iveta Bošiaková

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žena, ktorá miluje hudbu, poéziu a sviečkovú omáčku :) Zoznam autorových rubrík:  just 4 fun :)... vampires ...short drinksz fachuSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu