reklama

čakám nepriateľa

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

a tak brázdim moria

so svojím krížnikom

nič mi nehovoria

o tebe, o nikom


krásna raz bola som

no čas sa nevráti

zbohom dám pokladom

čo vzali piráti


tak blúdim v kanáloch

tých morských pastvín

je toho pramálo

čo ešte vlastním


krása aj bohatstvo

svetlo tak žiarivé

rýchlo však vyhaslo

a zmizlo v odlive


no zrazu kotví loď

tesne vedľa mojej

šepká mi iba poď

zahoď nepokoje


vychádza kapitán

zo svojej kajuty

na palube celkom sám

vyzerá ako ty


no viac sa nedám zviesť

prvá budem strieľať

a ruky zvieram v päsť

čakám nepriateľa

Iveta Bošiaková

Iveta Bošiaková

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žena, ktorá miluje hudbu, poéziu a sviečkovú omáčku :) Zoznam autorových rubrík:  just 4 fun :)... vampires ...short drinksz fachuSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu